منو
سبد خرید شما

اطلاعات تحویل کالا

روش های تحویل کالا
سفارشات هر روز تنها تا ساعت 12 همان روز ارسال خواهد شد و سفارشات بعد از ساعت 12 در روز بعد ارسال خواهد شد.سفارشات بعداز ساعت 12 پنج شنبه و روز های تعطیل در اولین روز کاری پس از تعطیلات ارسال خواهد شد.
پرمان شاپ جهت سهولت خرید مشتریان محترم اقدام به ارایه روش های متنوع حمل و نقل به شرح زیر کرده است:
  • پست پیشتاز: پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.
    جهت دریافت شماره پیگیری مرسوله از طریق پیام کوتاه لطفا هنگام ثبت نام شماره موبایل خود را وارد نمایید(شماره همراه اول در اولویت قرار دارد).در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
    https://tracking.post.ir
  • چاپار(همراه با بیمه): چاپار به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و چاپار برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.جهت دریافت شماره مرسوله چاپار لطفا هنگام ثبت نام شماره همراه خود را وارد نمایید.
    مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به چاپار، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.
    سرویس‌دهی چاپار در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در تا 72 48 ساعت انجام می‌شود.

  • باربری ترمینال( پس کرایه): باربری برای سفارش های با وزن بالا مناسب تر است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. دفترها و هزینه باربری به این شرح است:
  • شهرهای تحت پوشش (و شهرهای نزدیک به آنها):
    آبادان - آبدانان - آبیک - آباده - آزادشهر - آستارا – آستانه (اراک) - آستانه اشرفیه - آشخانه ( بجنورد) - آقاجاری - آق قلا - آمل - ابهر - ابرکوه - اراک - اردکان - اردبیل - ازنا  - ارسنجان - اسالم - اسدآباد - الیگودرز - اندیمشک -  املش - اهرم - اهواز - ارومیه - امیدیه -  ادیمی (زابل) - اسلام‌آباد غرب - اسفراین - اشنویه - اصفهان و حومه - اقلید - ایرانشهر - ایذه - ایلام - ایوان‌غرب - بابلسر - بابل - باغملک - بانه - برازجان - بروجرد - بروجن - بجنورد - بم - بناب - بندر امام‌خمینی (سربندر) - بندر انزلی - بندرترکمن - بندرعباس - بوانات (سوریان) - بوشهر - بوکان - بهشهر - بیرجند - بیجار - بهبهان - پاسارگاد - پاوه - پره‌سر - پلدختر - پیرانشهر - تاکستان - تالش  - تربت حیدریه - تبریز - تنکابن  - تویسرکان - حمیدیه - جغتای - جلفا - جم - جوانرود - جوین - جویبار - جهرم - جیرفت - چابهار‌‌‌ - چالدران - چالوس - خاش - خرم آباد - خرم بید(دهبید) - خرمدره – خدابنده (قیدار) - خرمشهر - خمین - خمینی شهر – خنداب (اراک) - خوانسار - خورموج - خوی - داراب - دامغان - دزفول - دشت مرغاب - دورود - دلیجان  - دهدشت - دره شهر - دیواندره - رامسر  - رامشیر - رامهرمز - رشت - رفسنجان -  روانسر - رودسر - رومشکان - زابل و زهک - زاهدان - زنجان - ساری - ساوه - سبزوار - سراب - سراوان  - سرپل ذهاب - سردشت - سروستان - سعادت شهر - سقز - سلطانیه - سلماس - سمنان - سنقرکلیایی - سنندج - سوسنگرد - سیرجان - سیوند - شادگان  - شازند - شاهرود - شاهین شهر - شوش  - شوشتر - شهرضا - شهرکرد - شیراز - شیروان - صائین قلعه - صحنه - صفاشهر/سروستان - صومعه سرا - عسلویه - (منطقه ویژه انرژی پارس) - علی‌آباد کتول - فامنین - فسا - فرمهین (اراک) - فریدونکنار - فلاورجان - فولادشهر و ذوب آهن -  فومن – قادرآباد (سعادت شهر) - قائم شهر - قائن - قشم - قروه - قزوین - قصرشیرین - قم - قوچان - کازرون - کاشان - کاشمر - کامیاران - کرج - کردکوی - کرمان  - کرمانشاه - کلاچای – کمیجان (اراک) - کنگاور - کنگان - کهنوج - کوهدشت - کیش - گالیکش - گچساران - گرگان - گلپایگان - گناباد  - گنبدکاووس - گیلان غرب - لار - لالجین - لاهیجان  - لردگان - لنگرود - لوشان - لیسار - ماکو -  ماهشهر - مبارکه - محلات - محمودآباد - مراغه - مرند - مرودشت - مریوان - مسجد سلیمان - مشهد - ملایر - ملکان - منجیل - مهاباد – مهاجران (اراک) - مهران - میاندوآب - میانکوه - میانه - میبد - مینودشت  - میلاجرد (اراک) - نجف آباد - نراق - نظرآباد - نقاب - نقده - نکا - نوشهر - نور - نورآباد لرستان - نهاوند - نهبندان - نیشابور - هادی شهر - هامون - هرسین - هشت‌پر - هشتگرد - هفتکل - همدان - هندیجان - هویزه - هیرمند - هیدج - یاسوج – یزد
  • تجمیع با بسته های قبلی : چناچه در یک روز چند بار بطور جداگانه اقدام به خرید نمودید( تا قبل از ساعت 12 هر روز) لازم نیست در هر بار هزینه حمل و نقل را جداگانه پرداخت نمایید.در هنگام سفارش اول تنها هزینه حمل و نقل را پرداخت نمایید و در دفعات بعدی خرید، گزینه "تجمیع با بسته های پستی قبلی" را انتحاب نمایید.
  • پیک موتوری: این روش تنها برای مشتریان ساکن مشهد مقدس قابل انتخاب می باشد و هزینه پیک بر عهده مشتری خواهد بود.
  • دریافت حضوری: مشتریات ساکن مشهد مقدس می توانند پس از خرید بصورت آنلاین جهت تحویل به دفتر شرکت مراجعه نمایند.این روش شامل هزینه نمی باشد.

رویه‌های بازگرداندن کالا
 آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های پرمان شاپ بوده است و پرمان شاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی پرمان شاپ خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
رویه‌‏های خدمات پس از فروش پرمان شاپ با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:
  1. اشکالات فنی در کالای خریداری شده 
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده 24 ساعت پس از تحویل در نظر گرفته شده است.
 جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 05138908482 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به پرمان شاپ اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش پرمان شاپ ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان پرمان شاپ تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به پرمان شاپ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  1. مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت
 در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد حداکثر طی 24  ساعت کاری پس از دریافت کالا، به پرمان شاپ اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
درمورد کالاهای الکترونیکی تنها زمانی امکان تعویض وجود دارد که کالا بصورت معیوب ارسال شده باشد. تفاوت های ظاهری از جمله تفاوت در تصویر کالا و یا رنگ و دیگر تغییرات ظاهری حقی را برای خریدار ایجاد نخواهد کرد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 05138908482 و  یا از طریق ارسال ایمیل  [email protected]  به پرمان شاپ اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
برای ارسال کالای دارای مغایرت به پرمان شاپ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی پرمان شاپ صورت نمی‌‏‏گیرد. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش پرمان شاپ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده پرمان شاپ است.
  1. آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پرمان شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
 آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پرمان شاپ اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به پرمان شاپ ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پرمان شاپ عودت شود.
پرمان شاپ همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.
 
ارسال سفارشات در سال جدید
با تبریک فرارسیدن سال نو: طبق روال عادی، تمام سفارش ها از 5 فروردین ارسال خواهد شد. تا تاریخ 14 فروردین مراجعه حضوری و پاسخ تلفنی نداریم.